Termék részletek
BF 225 D XRU mechanikus irányítás
A BF 225-ös motorokkal kapcsolatban a Honda gyár három nagyszabású újítást vezetett be: a V6 technológiát, a 24 szelepes megoldást és az elektronikus üzemanyag-befecskendezést. Fedezze fel az élvezetek még magasabb szintjeit a tengereken a Honda motorok segítségével!
Minden motorunk nagy teljesítményű, és a BF 225-öst felszereltük az ún. Honda VTEC rendszerrel, azaz ugyanazzal az szelep vezérlő és időzítő rendszerrel, amelyet a díjnyertes Forma 1-es autókhoz használunk. Ez a szerkezet minden fordulatszámon egyenletes működést biztosít, sőt magas fordulatszámon ugrásszerűen megnöveli a teljesítményt és a forgatónyomatékot.
A BF225 csónakmotorok 50%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, mint a hasonló teljesítményű 2-ütemű társaik, a Honda által kifejlesztett PGM-FI (programozott üzemanyag befecskendezés) rendszernek köszönhetően. Ez a rendszer optimalizálja a levegő/üzemanyag arányát, hogy első pillanattól kezdve maximális teljesítményt érjen el a motor.
Ezek a motorok fele olyan hangosak, mint a hagyományos 2-ütemű motorok, a váltakozó levegő-befúvó rendszer folyamatosan szabályozza a levegő beáramlást az égéstérbe, biztosítva ezzel a könnyed és élvezhető hajózást.
Jellemzők:
A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél. (BF225)
Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
Lendkerék a rezgések csökkentése végett
Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére (BF 200 - BF 225)
Kétszintű befecskendezés
Minden motorunk nagy teljesítményű, és a BF 225-öst felszereltük az ún. Honda VTEC rendszerrel, azaz ugyanazzal az szelep vezérlő és időzítő rendszerrel, amelyet a díjnyertes Forma 1-es autókhoz használunk. Ez a szerkezet minden fordulatszámon egyenletes működést biztosít, sőt magas fordulatszámon ugrásszerűen megnöveli a teljesítményt és a forgatónyomatékot.
A BF225 csónakmotorok 50%-kal kevesebb üzemanyagot fogyasztanak, mint a hasonló teljesítményű 2-ütemű társaik, a Honda által kifejlesztett PGM-FI (programozott üzemanyag befecskendezés) rendszernek köszönhetően. Ez a rendszer optimalizálja a levegő/üzemanyag arányát, hogy első pillanattól kezdve maximális teljesítményt érjen el a motor.
Ezek a motorok fele olyan hangosak, mint a hagyományos 2-ütemű motorok, a váltakozó levegő-befúvó rendszer folyamatosan szabályozza a levegő beáramlást az égéstérbe, biztosítva ezzel a könnyed és élvezhető hajózást.
Jellemzők:
A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél. (BF225)
Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
Lendkerék a rezgések csökkentése végett
Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére (BF 200 - BF 225)
Kétszintű befecskendezés
-
MOTOR
Motor tipus: OHC - 6 henger V 60
Űrtartalom: 3471
Furat x löket: 89x93 mm
Szelepszám: VTEC 24 szelep
Max. fordulatszám: 5000-6000
Folyamatos teljesítmény HP: 225 LE - (165,5 kw) kw
Hűtési rendszer: Vízhűtés
Üzemanyag ellátás: Elektronikus befecskendező
Gyújtási rendszer: Elektronikus PGM-IG
Kipufogó rendszer: Propelleren át
ERŐÁTVITEL
Átvitel aránya: 1,87
Irányváltó fokozatok: F - N - R
FELÉPÍTMÉNY
Töltő áram: 60 A
Propeller méret: Opció
Propeller lapátok száma: 3 v. 4 db
Olaj nyomás érzékelő: x
Túlmelegedés érzékelő: x
Terhelés behatároló: x
Vészleállító kapcsoló: x
Víz / üzemanyag szétválasztó: Beépített
Irányváltás: Opció
Indító rendszer: Elektromos
Trib hossz: L, X, XX
Ellentétes csiga forgási irány: X, XX
Kiemelés rásegítés: Motoros billentés / kiemelés
Motor billentés: Motoros billentés / kiemelés
MÉRETEK
Hosszúság: 920 mm
Szélesség: 625 mm
Magasság: 1670 (L) - 1800 (X) - 1925 (XX) mm
Trib magasság: 508 (L) - 635 (X) - 762 (XX) mm
Súly XX: 274 kg
Súly X: 269 kg
Súly L: 264 kg
-
Cikkszám 186086Tömeg 269 kg/db