Kategóriák
Termék részletek


BF 250 AK2 LU

BF 250 AK2 LU
6 645 275 Ft
A Honda Marine üzletága bejelentette, hogy egy új, megbízható és takarékos csónakmotorral bővül a meglévő termékpaletta.
A BF250-es modellt a Miami Nemzetközi Hajó Kiállításon mutatták be, és 2011 év végétől válik elérhetővé a hajósok számára. A BF250-es koncepciója egy egyedülálló 3,6 literes, 250 Le-s motoron alapul, amely kategóriájában a legüzemanyag-takarékosabb és kiállja a próbát azok számára, akik erősebb külmotort keresnek a megbízható Honda minőségben. Ehhez a minőséghez egy feltűnően kifinomult és elegáns új design is társul.
A BF250-s csónakmotor egy sor exkluzív tulajdonsággal rendelkezik, beleértve a BLAST™, VTEC®, és a Lean Burn Control rendszereket, melyek maximálják a vásárlói élményt. A BF250-es modell rendelkezik az NMEA 2000 minősítéssel is (NMEA: National Marine Electronics Association).
A Honda Marine üzletága folyamatosan fejleszti termékeit újabb fejlesztésű motorokkal, melyek megfelelnek a kompromisszumok nélküli szabályoknak, és megbízhatóságot nyújtanak a vásárlók részére. Az új BF250 egy új minőségi szintet jelöl, és kifinomultságot nyújt a hajósoknak, akik a teljesítmény feláldozása nélkül igyekeznek maximalizálni az üzemanyag-hatékonyságot.

Jellemzők:

A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél.
Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
Lendkerék a rezgések csökkentése végett
Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére
Kétszintű befecskendezés
  • MOTOR

    Motor tipus: SOHC-4 hengeres,V6
    Űrtartalom: 3583ccm
    Furat x löket: 89 x 96 mm
    Szelepszám: 24 szelepes
    Max. fordulatszám: 5300 - 6300 ford./perc
    Folyamatos teljesítmény HP: 250 LE @ 5800 ford./perc kw
    Hűtési rendszer: Vízhűtéses
    Üzemanyag ellátás: Microcomputeres programozás
    Gyújtási rendszer: Elektronikus PGM-IG
    Kipufogó rendszer: Propelleren keresztül


    ERŐÁTVITEL

    Átvitel aránya: 2.00:1 (24/12)
    Irányváltó fokozatok: F - N - R


    FELÉPÍTMÉNY

    Töltő áram: 60 A (756 W)
    Propeller méret: Opció
    Propeller lapátok száma: 3 v. 4 db
    Olaj nyomás érzékelő: x
    Túlmelegedés érzékelő: x
    Terhelés behatároló: x
    Vészleállító kapcsoló: x
    Víz / üzemanyag szétválasztó: Beépített
    Irányváltás: Opció
    Indító rendszer: Elektromos
    Trib hossz: L, X, XX
    Ellentétes csiga forgási irány: X, XX
    Kiemelés rásegítés: Motoros billentés / kiemelés
    Motor billentés: Motoros billentés / kiemelés


    MÉRETEK

    Hosszúság: 920 mm
    Szélesség: 625 mm
    Magasság: 1670 (L) - 1800 (X) - 1925 (XX) mm
    Trib magasság: 508 (L) - 635 (X) - 762 (XX) mm
    Súly XX: 282 kg
    Súly X: 278 kg
    Súly L: 272 kg
  • Cikkszám
    286757
Webáruház készítés