Termék részletek
BF 150 AK2 XU
Erő és a teljesítmény, mindez egybe zárva. A Honda BF150 rendelkezik a legújabb technológiai újításokkal, és nem ez az egyetlen előnyük - ezek a motorok kategóriájuk legtisztább és leggazdaságosabb motorjai. Biztonsággal szelheti a habokat ezekkel a motorokkal.
A kimagaslóan jó Honda technológia nyújtja a legnagyobb teljesítményt a teljes fordulatszám skálán. A Honda VTEC időzített szelepnyitása a változó levegő beáramoltatással kombinálva olyan, mintha két motor dolgozna egyszerre. Alacsony fordulatszámnál a motor nyomatéka nagyon nagy, így jobb a gyorsulás. Közepes és maximális fordulatszám esetén a BF 150-es versenymotorrá változik. Hihetetlen erő lakozik benne, és az üzemanyag fogyasztás miatt sem kell aggódni. Csak élvezzük a hajózást!
A BF 150 típusú motorokban lineáris levegő-üzemanyag (LAF) érzékelő van, ami pontosan méri a levegő/üzemanyag hányadost, biztosítva a maximális teljesítményt az üzemanyag minden cseppjéből. Ennek következtében a motor 15%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a közvetlen befecskendezésű 2-ütemű motorok, és 45%-kal kevesebbet, mint az egyszerű 2-ütemű motorok.
A BF 150 típusú motorok esetében nem kell választani a nagy teljesítmény és a kényelem között. A finom és pontos sebességváltásnak köszönhetően a kormányozhatóság kivételesen jó. A dupla stabilizátor csökkenti a motor zaját és vibrálását, így a hajózás kényelmes és élvezetes.
Jellemzők:
A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél. (BF150)
Több pontú elektromos üzemanyag-befecskendezés (PGM-FI)
Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. Takarékos üzemmódban akár 20%-kal is csökkentheti az üzemanyag fogyasztást.(ECOmo)
Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
3 különálló hűtőrendszer a nagyobb teljesítményhez
Dupla kiegyensúlyozó rúd a kisebb rezgés érdekében
Öblítőnyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
40 A töltőkapacitás, amely a fedélzet elektronikus szükségleteit hivatott kielégíteni
Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer a nagyobb megbízhatóság érdekében
Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére
A kimagaslóan jó Honda technológia nyújtja a legnagyobb teljesítményt a teljes fordulatszám skálán. A Honda VTEC időzített szelepnyitása a változó levegő beáramoltatással kombinálva olyan, mintha két motor dolgozna egyszerre. Alacsony fordulatszámnál a motor nyomatéka nagyon nagy, így jobb a gyorsulás. Közepes és maximális fordulatszám esetén a BF 150-es versenymotorrá változik. Hihetetlen erő lakozik benne, és az üzemanyag fogyasztás miatt sem kell aggódni. Csak élvezzük a hajózást!
A BF 150 típusú motorokban lineáris levegő-üzemanyag (LAF) érzékelő van, ami pontosan méri a levegő/üzemanyag hányadost, biztosítva a maximális teljesítményt az üzemanyag minden cseppjéből. Ennek következtében a motor 15%-kal kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint a közvetlen befecskendezésű 2-ütemű motorok, és 45%-kal kevesebbet, mint az egyszerű 2-ütemű motorok.
A BF 150 típusú motorok esetében nem kell választani a nagy teljesítmény és a kényelem között. A finom és pontos sebességváltásnak köszönhetően a kormányozhatóság kivételesen jó. A dupla stabilizátor csökkenti a motor zaját és vibrálását, így a hajózás kényelmes és élvezetes.
Jellemzők:
A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél. (BF150)
Több pontú elektromos üzemanyag-befecskendezés (PGM-FI)
Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. Takarékos üzemmódban akár 20%-kal is csökkentheti az üzemanyag fogyasztást.(ECOmo)
Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
3 különálló hűtőrendszer a nagyobb teljesítményhez
Dupla kiegyensúlyozó rúd a kisebb rezgés érdekében
Öblítőnyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
40 A töltőkapacitás, amely a fedélzet elektronikus szükségleteit hivatott kielégíteni
Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer a nagyobb megbízhatóság érdekében
Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére
-
MOTOR
Motor tipus: DOHC - 4 henger
Űrtartalom: 2354
Furat x löket: 87x99 mm
Szelepszám: VTEC 16 szelep
Max. fordulatszám: 5000-6000
Folyamatos teljesítmény HP: 150 LE - (110,3 kw) kw
Hűtési rendszer: Vízhűtés
Üzemanyag ellátás: Elektronikus befecskendező
Gyújtási rendszer: Elektronikus PGM-IG
Kipufogó rendszer: Propelleren át
ERŐÁTVITEL
Átvitel aránya: 2,14
Irányváltó fokozatok: F - N - R
FELÉPÍTMÉNY
Töltő áram: 40 A
Propeller méret: Opció
Propeller lapátok száma: 3 v. 4 db
Olaj nyomás érzékelő: x
Túlmelegedés érzékelő: x
Terhelés behatároló: x
Vészleállító kapcsoló: x
Víz / üzemanyag szétválasztó: Beépített
Irányváltás: Opció
Indító rendszer: Elektromos
Trib hossz: L / X
Ellentétes csiga forgási irány: L / LX
Kiemelés rásegítés: Motoros billentés / kiemelés
Motor billentés: Motoros billentés / kiemelés
MÉRETEK
Hosszúság: 845 mm
Szélesség: 580 mm
Magasság: 1665 (L) - 1790 (X) mm
Trib magasság: 508 (L) - 635 (X) mm
Súly X: 217 kg
Súly L: 214 kg
-
Cikkszám 305751Tömeg 217 kg/db