Termék részletek
BF 250 D XRU mechanius irányítás
A Honda Marine üzletága bejelentette, hogy egy új, megbízható és takarékos csónakmotorral bővül a meglévő termékpaletta.
A BF250-es modellt a Miami Nemzetközi Hajó Kiállításon mutatták be, és 2011 év végétől válik elérhetővé a hajósok számára. A BF250-es koncepciója egy egyedülálló 3,6 literes, 250 Le-s motoron alapul, amely kategóriájában a legüzemanyag-takarékosabb és kiállja a próbát azok számára, akik erősebb külmotort keresnek a megbízható Honda minőségben. Ehhez a minőséghez egy feltűnően kifinomult és elegáns új design is társul.
A BF250-s csónakmotor egy sor exkluzív tulajdonsággal rendelkezik, beleértve a BLAST™, VTEC®, és a Lean Burn Control rendszereket, melyek maximálják a vásárlói élményt. A BF250-es modell rendelkezik az NMEA 2000 minősítéssel is (NMEA: National Marine Electronics Association).
A Honda Marine üzletága folyamatosan fejleszti termékeit újabb fejlesztésű motorokkal, melyek megfelelnek a kompromisszumok nélküli szabályoknak, és megbízhatóságot nyújtanak a vásárlók részére. Az új BF250 egy új minőségi szintet jelöl, és kifinomultságot nyújt a hajósoknak, akik a teljesítmény feláldozása nélkül igyekeznek maximalizálni az üzemanyag-hatékonyságot.
Jellemzők:
A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél.
Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
Lendkerék a rezgések csökkentése végett
Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére
Kétszintű befecskendezés
A BF250-es modellt a Miami Nemzetközi Hajó Kiállításon mutatták be, és 2011 év végétől válik elérhetővé a hajósok számára. A BF250-es koncepciója egy egyedülálló 3,6 literes, 250 Le-s motoron alapul, amely kategóriájában a legüzemanyag-takarékosabb és kiállja a próbát azok számára, akik erősebb külmotort keresnek a megbízható Honda minőségben. Ehhez a minőséghez egy feltűnően kifinomult és elegáns új design is társul.
A BF250-s csónakmotor egy sor exkluzív tulajdonsággal rendelkezik, beleértve a BLAST™, VTEC®, és a Lean Burn Control rendszereket, melyek maximálják a vásárlói élményt. A BF250-es modell rendelkezik az NMEA 2000 minősítéssel is (NMEA: National Marine Electronics Association).
A Honda Marine üzletága folyamatosan fejleszti termékeit újabb fejlesztésű motorokkal, melyek megfelelnek a kompromisszumok nélküli szabályoknak, és megbízhatóságot nyújtanak a vásárlók részére. Az új BF250 egy új minőségi szintet jelöl, és kifinomultságot nyújt a hajósoknak, akik a teljesítmény feláldozása nélkül igyekeznek maximalizálni az üzemanyag-hatékonyságot.
Jellemzők:
A VTEC (váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlés) és a Lift Electronic szabályzó nagy teljesítményt biztosít minden sebességnél.
Változtatható légbefúvás, ami nagyobb forgatónyomatékot eredményez alacsony fordulatszámon is
Lean Burn Feedback szabályzó egy oxigén szenzor segítségével biztosítja az optimális üzemanyag felhasználást. (ECOmo)
Lendkerék a rezgések csökkentése végett
Beöntő nyílás az édesvíz számára, ami a korrózió elleni védelmet szolgálja
Több ponton keresztül történő elektronikus porlasztás (PGM-FI)
60 A töltési kapacitás biztosítja a fedélzet energiaellátását
Beépített üzemanyag/víz szétválasztó
Elektronikus olaj-, hőfok- és fordulatszám-ellenőrző rendszer
600-ban megdöntött V6, amely dupla rögzítést tesz lehetővé minimális térigény mellett
Ellentétes forgásirányú modellek az egyező irányban forgó hajócsavaroknál keletkező káros forgatónyomaték kiküszöbölésére
Kétszintű befecskendezés
-
MOTOR
Motor tipus: SOHC-4 hengeres,V6
Űrtartalom: 3583ccm
Furat x löket: 89 x 96 mm
Szelepszám: 24 szelepes
Max. fordulatszám: 5300 - 6300 ford./perc
Folyamatos teljesítmény HP: 250 LE @ 5800 ford./perc kw
Hűtési rendszer: Vízhűtéses
Üzemanyag ellátás: Microcomputeres programozás
Gyújtási rendszer: Elektronikus PGM-IG
Kipufogó rendszer: Propelleren keresztül
ERŐÁTVITEL
Átvitel aránya: 2.00:1 (24/12)
Irányváltó fokozatok: F - N - R
FELÉPÍTMÉNY
Töltő áram: 60 A (756 W)
Propeller méret: Opció
Propeller lapátok száma: 3 v. 4 db
Olaj nyomás érzékelő: x
Túlmelegedés érzékelő: x
Terhelés behatároló: x
Vészleállító kapcsoló: x
Víz / üzemanyag szétválasztó: Beépített
Irányváltás: Opció
Indító rendszer: Elektromos
Trib hossz: L, X, XX
Ellentétes csiga forgási irány: X, XX
Kiemelés rásegítés: Motoros billentés / kiemelés
Motor billentés: Motoros billentés / kiemelés
MÉRETEK
Hosszúság: 920 mm
Szélesség: 625 mm
Magasság: 1670 (L) - 1800 (X) - 1925 (XX) mm
Trib magasság: 508 (L) - 635 (X) - 762 (XX) mm
Súly XX: 282 kg
Súly X: 278 kg
Súly L: 272 kg
-
Cikkszám 311923Tömeg 278 kg/db